Salgsbetingelser

Kjøpsvilkår

Alt kjøp gjennom toppik.no følger norsk kjøpslov. Kjøper har ansvar for varen(e) etter de har blitt levert etter avtale og etter kjøpsloven. Defekte varer må rapporteres til Top It Hair Fashion så snart som mulig.

Porto og ekspedisjonsavgift er på totalt 55 kroner og kommer i tillegg uansett størrelse på bestillingen. Satsen er fastsatt av Posten.   
Er du frisørsalong så send oss en mail da egne priser og betingelser gjelder. 

Betalingsvilkår

Alle varer forblir Top It Hair Fashion sin eiendom til vi har mottatt full betaling. Prisene er de som gjelder ifølge toppik.no ved innkjøp. Vi reserverer oss mot åpenbart feilaktige priser.

Bank eller Kredittkort

Betaling med VISA og MasterCard eller Vipps gjøres over en sikker forbindelse. Produktene sendes direkte hjem til deg.

Postoppkrav

Denne leveringmetoden er dessverre ikke lenger tilgjengelig da Posten avslutter denne tjenesten 1. September 2019.

Leveringstid

Varene sendes med posten fra lager i Sandvika uten for Oslo. Normalt sett sendes varene innen 1-2 virkedager, men vi bestreber oss på å sende ut bestillingen din samme dag så langt det lar seg gjøre.

Bestillingene sendes som brev uten sporing, og levert direkte i din postkasse. Det er derfor viktig å påse at postkassen er markert med navn og at dine kontaktopplysninger er oppdatert hos Posten. Det kan sjekkes og gøres endringer på https://www.posten.no/adressetjenester/min-adresse. Dersom postkassen er for full eller av annen grunn ikke har plass til småpakker vil disse bli levert på nærmeste postkontor. Veiledende  leveringstid med Posten er to virkedager.

Ved bestillinger betalt med kort over 1500,-kr, sender vi pakken som oftest som klimanøytral servicepakke. På denne måten har vi et sporingsnummer på kostbare forsendelser for din trygghet. Dette medfører imidlertid at du må hente pakken på nærmeste postutleveringssted.     

Ved spesielle situasjoner eller arbeidstopper hos Posten (f.eks ved jule- eller ferietider) kan leveransen ta noe lenger tid.  

 

Returvilkår

Angrerett og returrett

Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det Lov om opplysningsplikt og angrerett mv. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (Angrerettloven) som gjelder. Du har full returrett i 14 dager fra du har mottatt varen. Varen må være ubrukt og uåpnet. Tilbakebetaling skjer først når returvarene er mottatt i god stand. Porto refunderes ikke. Vi ønsker fornøyde kunder, og du velger derfor selv om du vil ha pengene tilbake eller en annen vare i bytte. Vi gir gjerne råd om hvilken vare som kan passe bedre for deg.

Merk: Ved bytte eller tilbakebetaling bes du ta kontakt med vår kundeservice. Returen er godkjent når varen er kontrollert av vårt personale.

Send varen tilbake i lignende emballasje som du mottok den i. Vær oppmerksom på at det er varens tilstand ved mottak hos Top It Hair Fashion som er avgjørende for om varen anses å være returnert i god stand. Du betaler selv porto på returen.

Hvis vi har sendt feil vare(r), dekker vi returutgiftene til vårt lager. Ved reklamasjon kontakter du kundeservice. Du kan bare reklamere på produkter med fabrikasjonsfeil. Meld fra om reklamasjoner snarest mulig etter at du har oppdaget feilen, så sender vi deg en ny og feilfri vare. 

Ved reklamasjoner betaler du selv kostnadene ved retur til vårt lager. Når varen er kontrollert av vårt personale og feilen er bekreftet, vil vi betale tilbake utgiftene til returporto mot kvittering.

Returadresse:

Top It AS Hair Fashion
Akersgata 45
0158 Oslo

E-post til kundeservice: annette@topithairfashion.no eller kontakt@topithairfashion.no